Ιστολόγια & Λογοκλοπία: on Blogs & Plagiarism

Για όσους γράφουν blogs και σέβονται τα πνευματικά δικαιώματα των άλλων, ίσως να είναι αυτονόητο ότι όταν αναφερόμαστε στο άρθρο κάποιου άλλου είτε είναι από εφημερίδα είτε από άλλο ιστολόγιο δεν κανουμε τα παρακάτω: – Δεν αντιγράφουμε το κείμενο αυτούσιο – Aντιγράφουμε και παραθέτουμε μόνο μερικές φράσεις ή γραμμές, και μόνο για να τονίσουμε κάποιο σημαντικό σημείο – Αμέσως μετα […]

Writing: Fear and Loathing in the Classroom

by Alexander Makarios Each and every time EFL learners hear the word “writing” a number of grim thoughts suddenly crop up in their minds.– Teachers know that, better than anyone else – even the learners themselves. Imagine the following scenario: You have  planned a perfectly staged lesson, have brought in imaginative realia,  and your  learners are fully engaged in noticing […]

Πως να διδάσκετε Αγγλικά χωρίς να μαθαίνουν οι μαθητές σας – 2

Το παρακάτω είναι ένα μάθημα όπως δεν πρέπει να γίνεται: Ο καθηγητής και ο μαθητής συνομιλούν στην Ελληνική γλώσσα Ο καθηγητής ζητάει από τον μαθητή να διαβάσει ένα κείμενο φωναχτά και μετά κάνει ερωτήσεις κατανοήσεως στον μαθητή Μετά ο καθηγητής αναλύει λέξη λέξη και φράση φράση το κείμενο στον μαθητή Το λεξιλόγιο μεταφράζεται στα Ελληνικά και η προφορά σημειώνεται επίσης […]

The Usual Suspects

This blogpost is addressed to my own locale, teachers in Greece.  If it looks like an attempt to influence people, you are right, it is!  Some of the comments may be true of other places on the globe – wherever you are, I would love to read your comments! Who they are The “Usual Suspects” is not the name of […]